Jag kan inte laga mat..

Familjen har gatt ivag for att ata frukost men jag var for trott sa stannade kvar hemma, gar upp for att gor bacon och agg pa macka. Borjar med baconen, det slutade med att det var rok overallt och luktade matfett som bara den, sa jag struntade i aggen och oppnade alla fonster, hoppades verkligen att allt skulle forsvinna. Nu ar roken borta men det luktar fortfarande... undra vad familjen sager nar dom kommer hem, haha...
Men jag tog iaf disken sa lite glad kanske dom blir :)
Har lassat i min forsta tvatt nu ocksa, ringde mamma och fragade vilka farger som gick med vilka, jag vill ju inte ha en annan farg pa nagot av mina plagg sen nar det ar klart..
Nu ska jag ut och lagga mig i solen, vi hors! Puss
Jag vill dansa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0