Jag ar ratt stolt over mig sjalv.

hahah vad kul den meningen ser ut, som typ danska.. kult :D men tillbaka till de jag skulle skriva om i detta inlagg.
Tog till med all ork jag hade kvar i kroppen och drog ut och sprang. Jag slutar fasiken aldrig att forvana mig sjalv. Jag har superdalig kondition, sa alla vet. Men jag borjade iaf springa och de kandes sa himla latt, jag bara flog fram. Jag orkade springa ett helt varv i parken bredvid vart omrade, nu tanker ni hahaah en park jaha? MEN den har parken ar sjukligt stor, lang som tusan och bred som sjutton. De kandes inte ens jobbigt :D Knasigt de kan vara ibland.
Nu ska jag doppa nasan i korkortsboken... vi hors kanske senare eller sa blir det imorgon :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0