Home from Real Madrid mingel party

Helt arligt sa var det inte sa kul, jag kanner ju ingen sa hade ju ingen och prata med forutom spelarna ;) Men vi kommer dit. Massa kandisar, det var kul att se alla :D
Dock ar jag besviken over att laget forsvann sa fort, jag hann inte ta bild med Ramos eller Ronaldo.. Dock sa gor det inget att jag inte tog bild med Ronaldo for han verkade vara en riktig suris och det gillar jag inte. Ramos a andra sidan var hur sot som helst, fasiken att jag inte hann fa tag i han...
Tog bilder med 6 andra spelar och en utav dom kanner jag igen men jag kan inte komma pa vad han heter och jag har kollat pa internet men hittar han inte och jag far spunk!!! Svinsnygg var han, ni vet nar man blir sa dar barnslig, helt till sig nar nagon lagger armen om en, sa blev jag, en SNYGG KAND FOTBOLLS SPELARE hade armen om mig och sen nar vi tagit bilden sa tog han inte bort den utan lixom aa vene smekte min rygg, ohhohohohohohoh sager jag, lite knasvag man blev :D
Nu ska jag sussa, en dag imorgon ocksa :) Godnatt people.
P.S bilder kommer sa fort jag far sladden, mamma skickar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0