Daligt samvete...

Shit va daligt samvete jag fick nu... det kanns verkligen inte bra. Thor kom in och fragade om jag ville folja med till parken for att hunden behovde rastas. Da sa jag nej for att jag haller ju pa och pluggar. Sen nar jag stangt dorren kandes det jattetaskigt, kanns som om dom tror att jag inte vill vara med dom, for jag ar inne pa mitt rum for det mesta nar jag har ledigt. Men sa ar det ju verkligen inte, jag har inget emot att umgas med dom, jag tycker det ar lite svart bara. Vet inte riktigt vad jag ska saga, allt blir sa mycket svarare nar det ar ett annat sprak, inte for att Engelska ar svart men anda. Hmm, imorgon far jag spendera mer tid med dom!
Var bara tvungen att skriva av mig lite. Bloggen ar ratt bra anda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0