Allt kanns sa himla mycket lattare nu

Nu borjar det likna nagot, jag borja komma in i hur det ar, trivas osv. Hade ett litet deppmoment for en stund dar, but it is all gone!
Jag har sa himla mycket att se fram emot, shopping nu i helgen ANTLIGEN!!, traffa Real Madrid F.C SJUKT fattar inte att detta hander mig!!, aka till sea world samt dar bo pa hotell med pool sa jag kan jobba pa brannan, rida upp till Hollywood skylten hur coolt ar inte det?! och massa annat. Hur kunde jag klaga pa detta? Det ar ju underbart, det enda som saknas ar familjen och c, menmen dom finns kvar nar jag kommer hem, SOM TUR AR :)
Nu ska jag lagga mig i sangen och lasa, vi hors imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0