AHHH spindel i mitt rum!!

Sitter har vid datorn helt fridfullt, sa ser jag nagot som ror sig pa vaggen sa ar en jakla spindel. Sa nu har jag haft spindeljakt, fick tag pa den rackaren till slut. Sa gar jag ut och ska slappa ut den, da fragar Thor vad jag hade i handen, jag ba en spindel!!! Han ba vad hade den for farg?! Jag svara svart? Han ba inte med rod flack va?! For i sant fall om den biter dig hamnar du pa sjukhus i fler veckor!! Tror ni jag fick lite panik da eller? Jag kunde fan inte komma ihag om den var hel svart eller hade roda flackar. Sa jag kastade ivag den, men ingen skada sked jag lever!
Var jag smart nyss eller? Kom in pa mitt rum efter duschen (hur snabb ar inte jag forresten, spindeljakt och duscha pa 20 min, otroligt) iaf sa hade jag kladerna jag sprang med i handen, sa skulle jag slanga smuts tvatten i pasen, sa kunde jag inte hitta mina trosor, jag leta som tusan till jag kom pa att haha jag hade ju inga pa mig!! Smartbrud, anstrangde mig i onodan. nej men seriost denna gang, godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0