Tänt vare här!

Den gubben till den gubben, och den gubben till den gubben.
haha Harry, bästa!

Sitter nu i skolan på multimedia
hade nyss Fysik och jag trodde jag skulle somna.

Hahah, jag måste berätta två roliga grejer som hände mig igår
Ni kommer säkert tycka det är tråkigt, men det var svinkul när det hände iaf.

Jag står på en pall i hallen och letar batteri i vårt skåp.
För er som inte vet är vår hall rätt smal och på väggen mittemot skåpet hänger en spegel.
Jag hittade inga och säger till mamma att leta.
Så hon hoppa upp på pallen och börjar leta
då går jag till datan för att stänga av ljudet som börjat låta väldigt konstigt
Sen gick jag till spegeln, så jag står alltså precis bakom mamma.
Mamma skriker då "HUR MÅNGA BATTERIER SKA DU HA"
"två" säger jag i vanlig ton
Då ser jag i spegeln hur mamma stanna till sen sakta vrider sitt ansikte bakåt
Sen börjar hos asgrava och säger "jag trodde du hade gått iväg"

Sen vidare till min lillasyster, igår fick jag ett sms av henne som löd
"hej, vet du vart min mobil är? Jag kan inte hitta den :("
Vafan?! Hon smsade ju från sin egen mobil..

Nej nu äre genomgång,
Hörs :)
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0