Som barn på nytt

Efter att vi spelat spel gick vi ut

*vi kastade snöbollar

*vi försökte sparka ner istappar

*vi gick i djup snö för att komma fram till linbanan på gröndal
som vi sen åkte på

*Jag hoppade höjdhopp över snövallarna

*Elin och jag rullade ner för en snö"backe"
jag for ner på gatan och slog i rumpan

*Lisa och jag hoppade i snön på banantorget

*Jag spelade luftgitarr och headbangade till alla som åkte förbi

*Vi dansade till heart of gold mitt på gatan.

Fybubblan vad kul det var!
Filmer finns på fb

Plus att jag och Lisa ska åka skidor till skolan någon dag ;)
Men nu ska jag se vänner godnatt
/A


Welcome to my crib; SNÖGROTTAN


Peeeeeeace and love


Snögubbar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0