So if you're too school for cool

hahaha, alltså vi människor vi är konstiga varelser!
Säger en sak till en och säger en annan sak till en annan
vad är feeeeelet?!

Jag ogillar när folk säger saker bakom ryggen, folk som säger en sak till mig och säger annat till någon annan,  när dom står och skriker saker flera meter bort, come on lixom jag bits inte kom fram och säg det till mig
sen att jag kan bli arg osv det är ju ditt eget problem, man får ju ta konsekvenserna man själv skapar.

Jag tar ingen skit, saker som hänt i livet har gjort mig stark.
Ni kan snacka hur mycket ni vill, det studsa på min mur och tillbaka
Jag har lärt mig att trivas med mig själv :)
gör det ni med vafan, livet blir så mycket lättare då!

bara lite tankar efter kvällens gång,
vi höres då :)
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0