ojojoj

Nu har Tessan vart i farten och länkat mig,
nyss när jag gick in på min blogg vart jag paff av 7 nya kommentarer och massa besökare
Trevligttrevlig hon får nog länka mig fler gånger ;)

Ridningen gick kalas, jag är mycket nöjd fast det inte vart riktigt 100 hela tiden
Sen efter ridningen sprang jag runt i stallet en halv timma och letade efter Dublins "bh" grej
Då hade tydligen Carro tagit den.. soft att hon sa något
jag hann bara förfrys mig helt!

Nu ska jag duscha, äta och sen blir det bästa vänner :D
/A

Lilla mini jag på min första medryttar ponny russet Jaffa 2006 någon gång


Kommentarer
Postat av: Thessan

Haha, Det var så lite så :D haha

2011-01-13 @ 19:28:50
URL: http://freakinhilarious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0