Min familj i ett nöt skal

Jag berättade nyss en sjukt rolig sak jag läste på fb för mamma och systeryster.
Mamma och jag börjar skratta som tokar
Clara "jag fattar inte"
Mamma "hahahah inte jag heller hahaha"
Jag och Clara slutar skratta och kollar på mamma som ligger ner av skratt
Hur efterbliven får man bli?! Inte konstigt att jag är som jag är lixom.

Fast dom är ju bäst ääändå och jag älskar dem much.

Såhär gick det roliga jag berätta, tror inte ens dom på mailen fattade att jag bara skojade ;)

Jonna Friberg Wennerberg den 24 januari kl. 22:06 SvaraAnmäl
hahaha, men seriöst! Man måste tänka lite vuxet också, om någonting går sönder eller om några kommer dit. Säg att det blir skador för 20-30 000 kr, någon slags försäkring borde finnas!
 
Agnes Ericsson 
den 24 januari kl. 22:07
dig blir man ju tokig på... jag skiter i allt, bara jag får komma i gotland!
 
Alicia Gullback 
den 24 januari kl. 22:08 SvaraAnmäl
tycker vi bara skiter i att förstöra nått för de känns lite jobbigt om vi skulle ta sönder nått safftig jävla räkning
 
Alicia Gullback 
den 24 januari kl. 22:08 SvaraAnmäl
agnes :P
 
Agnes Ericsson 
den 24 januari kl. 22:09
alicia? :p
 
Elin Eklund 
den 24 januari kl. 22:10 SvaraAnmäl
hahaha håller med Agnes!

Jag skrev till gotland först men sen tänkte jag vad mycket roligare det vore att skriv i gotland.
Roligaste är ju att alicia skriver som vanligt först sen ba "agnes :P"
hahahahaha skön jag eee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0