Man mår som man förtjänat

eller?
Fy, drack vatten alldeles för fort imorse för att jag var så jädrans törstig
skulle nog inte gjort det..
Nu ligger jag i sängen, pojken drog för ett tag sen
Imorse låg vi och myste, då sa han
"Tänk om jag skulle vara din bh, då skulle jag få gå runt och hålla här hela tiden"
haha bulle han var imorse.
Snart kommer han tillbaka med min kamera som jag glömde hos Adde och Sandro igår.

Igår drog vi ju som sagt till Susz, förade och hade riktigt trevligt
Sen kom Marcus och Björn för att hämta oss
Vidare till A och S där vi fortsatte kvällen.
Vi var typ 20 brudar och 5 killar haha,
Alla mina pinglor var där, eller inte alla men dom flesta :)
Jag hade iaf svinkul, runt aa vad kan klockan vart 12 kanske
åkte jag och pojken hem till mig och kollade vänner och lite sånt.

Idag ska jag ligga i sängen och hoppas på att jag bara är bakis
och inte magsjuk, så jag får åka och fira Emina ikväll.
Men både mamma och Clara har ju vart magsjuka denna vecka så...
Oj, vad långt det vart.
Men bilder kommer sen :)
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0