känslosam

Den senaste tiden har varit en jobbig tid
för er som inte vet gick min mormor bort
och det har varit den jobbigaste tiden i mitt liv.

Sen det hände kan jag börja gråta för ingenting
Det kan vara saker som att jag inte hittar min mössa eller inte vet vad jag ska äta till frukost
Hur konstigt är inte det?
Har inte vart så förut
Men vet inte, har väl så mycket sorg att bära på nu
Den försvinner ju inte, för hon kommer inte tillbaka.

Igår satte jag på en film på datan som jag mamma och syster bänkade oss framför
The Perfect Storm, har ni sett den?
Det slog lite innan slutet att det var en begravning med i den...
Alla vi tre går ju igenom samma sak,
men mamma har nog haft det lite värre, det är ju hennes mamma.
Jag kunde ju inte stänga av filmen så jag lät det rulla
och tårarna sprutade på oss
Långt efter filmen också..
bra jobbat Agnes.

Jag saknar dig mormor
Jag älskar dig av hela mitt hjärta.
Hoppas du har det bra med morfar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0