Jag och mina tankar är igång igen

Här ligger jag och lyssnar på Grenade om och om igen
den är så sjukt bra, inte bästa låten att lyssna på för tillfället..

Återigen är jag i samma hål, ensam och tankarna vandrar runt i mitt huvud.
Hatar detta, kan vara enda saken jag hatar.
För hata är ett starkt ord.

Jag är ung, jag har förfan inte ens fyllt arton än.
Men ändå har jag redan ställts inför val och beslut som varit så sjukt jobbiga
och jag har tagit dom så som jag trott var bäst för mig.
Beslut som man i efterhand börjar tänkt på om man valt rätt.
Hatar när man börjar tveka på om man gjort rätt eller inte..

Jag måste göra det som är bäst för mig
och jag tror och hoppas att allt kommer bli bra.

------

Skrev detta inatt, men det publicerades inte, så ni får det nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0