Jag gör som Tessan..

..ger er Agnes genom tiderna.


07-08 kanske.
Då jag inte hittat till sminket än
Väldigt glad över att jag började med den där smörjan sent
Jullovet i åttan sminkade jag mig för första gången :)


Jag tog foundetion på endast läpparna för denna bild och langade bitch blick


Sminket kom på och fjortis perioden for in i mitt liv med brak och dunder




Handen bakom huvudet var med på många bilder



Sen vart jag "blond", mer orange hårig och var barbie



Sen gillade svartvit väldigt mycket och lyckades få mitt hår bloooooont istället för orange


Den berömda bilden med glassen


Sen vart håret aa mörkblont typ och jag drog på glajjerna



Sen vart håret ännu mörkare


I nian någon gång lugnade jag ner mig med sminket, körde osminkad eller bara mascara



Idag bryr jag mig inte, ibland vill man vara fin då fixar man sig ibland skiter man i det och då gör jag inget åt mitt utseende.
Jag har lärt mig trivas med mig själv som jag sa igår
man behöver inte massa kladd för att vara fin
Även om det känns bra ibland att dra på sig det där

Ni alla är fina, kom ihåg det!


Kommentarer
Postat av: alicia

fett söt liksom <333333

2011-01-19 @ 11:07:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0