hejsvejs

Skolan rullade på, var ingen rolig dag idag, fysik, eng och matte.. roliga ämnen och jag fattar ingenting av matte c :(
aja, prov på onsdag i det också bra jobbat Agnes!

Tog bussen ute vid vägen med Fille och vi stötte på Amanda och Rebecca som gjorde oss sällskap
När vi är nästan framme, bara skogen och korsa vägen som är kvar. Då kommer en buss och Fille kutar för sitt liv för att hinna med den. Vi andra traskar vidare och 2 min senare kommer en till buss, mongo som sprang haha :D

Lagade hamburgare nyss och jag fattar inte vad jag gör för fel, jag har fläckten på högsta och ändå blir det rökigt i hela lägenheten :o fan jag ska inte bli kock iaf, den saken är klar!

Nu ska jag dra till Julia sen en promenad runt ringvägen :)
skönt! /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0