Gotland i sommar v.28

Ja, nu äre minsann bestämt med dom som äger huset att vi får hyra det.
Fett soft, får hyreskontraktet snart
Så i sommar dra jag och förhoppningsvis 14 andra brudar till gotland!
Vi ska ha så jäkla kul, kan inte bli tråkigt i det sällskapet
Underbara människor jag åker dit med :D

Här får ni två bilder, bara lite fort det är dom enda jag har så haha..
Får fler sen, som jag kan visa dååå :)


Fint dom dukat upp det med kuddarna på golvet, vad lite man kan mysa där ;)


åhh men vad osoft badgrej vi har, fast den lär man ju ändå inte använda så mycket jag håller hellre till på stranden faktiskt :)

aja, ska se vänner nu
Puss så läänge
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0