Godkväll mitt herrskap

Drog mig precis upp ur sängen, går massa bra filmer på tv idag så låg och lata mig tills nu
Riktigt skönt måste jag säga.
Jag tänkte dra min kväll för er, alltså yesterday

Det började med middag hos Jennifer, och jag hade ju självklart glömt mitt kött..
Tur att mor skulle gå förbi där till sitt party!
Förkrökade och vid kvart i 9 gick Amanda, Jennifer och Rebecca till Jesper.
Vi som är lite rädda om håret; Jag och Kajsa, tog taxi hahah.
Lätt värt det!

Väl frame hos Jesper drog vi på fest låtarna och satte igång dansen
Alla kom upp och började dansa, det var fett kul!

Vid tolvslaget gick vi ut och kollade himlen, fintfint.
Fast ganska jättekallt..
Sen tillbaka och forsätta festa.
Fast jag gick dock hem typ ett för jag inte orkade vara kvar.

Gick förbi mamma och sa gott nytt år sen hem och sova.
Vet inte hur många som ringde mig inatt, spunk fick jag och stängde av till slut
hahha
min kväll det, jag hade riktigt kul med mina underbara vänner
TACK FÖR ATT NI FINNS!


Jag började nyår med att få hugg rakgrejen i knäskålen och min hälsena
blod forsränning vart det då
BRA AGNES!


Mamma lockade mitt hår, jäklarns vad tråkigt det var!


Hååååååret


haha bra bild.... men kommer fler när jag fått dom från jennifer :)

/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0