Det där kommer håkan få faan för!

Sen Håkan "Näst år ska jag göra så att Sune får springa 4 varv runt huset"
bästa!

Jag är så otroligt glad för tillfället!
Ni anar inte, jag har haft en toppen dag helt enkelt
Skolan var super rolig, jag gick på cola och Axel var sig själv.
Jag har så kul med den pojken i skolan
Han tycker jag är svinrolig skrattar åt allt jag säger och göra typ, så vad mer kan man begära? ;)
Fast idag fick jag höra av grabben "jag ska aldrig mer gå med dig i korridoren.."
Bara för att jag satt äpplet i halsen och var allmänt bullig idag.
skitsamma jag hade kul så :D

Sen efter skolan skrattade jag och mamma ikapp till dom där roliga mobilsms grejerna
Och sen i ishallen hade vi svinroligt
det gick superbra för nynäs, 7-1
KALAS JU! :D
Och påvägen hem sa Amanda "Är du trång, Agnes?"
hahah hon skulle säga är det trångt agnes..
Sen hade vi party i bilen med allsång och dans till mikrofonkåt


Nu ska jag gör något, vet ej vad hahah
vi hörs :D
/A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0