Ät fort Totte!

Idag på lunchen kommer Totte springade sätter sig ner fort och säger
"jag måste äta snabbt innan såserna åker ihop med varandra!"



Skolan var förövrigt rolig, iaf på matten
jag och Axel räknade på som fan och hade roligt.. som vanligt.
Vi skojade, skrattade och ja det var kul!

Vid bussen stötte jag på Sharre som hoppade av vid mig och gick till willys
Vi fick en trevlig pratstund :)

hahaha Alicia skrek på mig på bussen, sen sa hon
"jag ringer dig"
Jag tänkte att hon skulle ringa när jag klivit av
men icke sa nicke hon ringde mig på bussen och jag satt tre säten framför henne
Så det bröts för att vi var så nära
hahaha min lilla pingla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0