Äkta vänskap

Jag vill ägna ett litet inlägg till min fina vän, Totte!
En sak som är helt klar är att en vän som han borde alla få ha.
Vet inte hur länge vi känt varandra nu.
Dagis och 10 år på grundskolan tillsammans. Visseligen var vi inte riktigt bra vänner förns i högstadiet.
Dock ses vi inte alls lika mycket längre, lunchar ihop och ses ibland.

Varje stund med dig är lika rolig, jag tycker verkligen om att vara med dig min vän.
Du är en underbar person och du sprider så mycket glädje
Det värker i mitt hjärta när du är ledsen eller inte mår bra. Du ska veta att jag alltid finns här för dig, vad det än gäller, en kram, någon att prata med, någon som kan lyssna osv. I vårt och torrt lixom!

Vi har så mycket minnen tillsammans, dom flesta fulla av skratt
Minns sommaren mellan nian och gymnasiet då du sa till mig en kväll vi var ute och traska, att jag var den bästa klasskamraten du haft. Vet du hur mycket det värmde i mitt hjärta när du sa det?
Jag är riktigt glad att vi inte tappat kontakten helt, för jag vill aldrig förlora dig!
Din vänskap gör mig varm om hjärtat, och denna vänskap vill jag aldrig tappa.
Love you.
/din vän Agnes


älskar denna bild på oss, den är så fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0