Tjockdag

eller nä, bara lite men jag kommer till det sen.
Efter att jag slutat min sköna dag klockan 14.00 gick jag till bibblan där Jonna och Lisa satt.
Snodde Jonnas gelehallon, dom var god kan jag säga!
Jossan kom, det var nog skönt, och tog med sig Lisa.
Jag och mitt glädjepiller Jonna satt kvar, chillade lite sen kutade vi till bussen i sista minuten

Ner till utm, tog lite kondomer bara för att, hämtade ut en grej osv.
Sen vidare till verona, käka kebab med Elin och Pillan, och Jonna om någon glömt bort henne bara
Tog bussen hem, räknade cashen jag gick runt med idag, 4500. kung jag ee, nej skoja det är till gotland :)

Nu ska jag gå till coop och lämna filmerna :)
heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0