Tänk att en dag kan påverka en såhär

Det är lite sjukt egentligen, det är ju en helt vanlig dag.
Det är väl bara för att den påminner om att man inte har någon speciell, någon man tycker om och någon som tycker om en tillbaka att tillbringa den med.

Förra alla hjärtans dag var bra, trots att min pojke inte var med mig för han var på borta match hela dagen.
Men då visste jag ändå att jag hade min speciella. Då var denna dag bra.

Men jag har iaf och kommer fortsätta göra det bästa av dagen som singel. Vart i skolan och umgått med mina underbara klassvänner, nu ska vänta på att Tessan kommer hit, sen ska jag vara med henne tills dansen börjar. Efter det kommer Linda och Julia hit, då ska vi kolla film och tjocka oss. Blir ju en riktigt trevlig dag ändå.

/A


Love from me to you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0