Smoothie

Jag har gjort massvis med smoothies, hur gott som helst. När det gäller att göra söt saker är jag riktigt grym! Men att laga mat är inte min starka sida, så jag lär inte bli någon bra hemma fru. Bara så ni vet haha ;)

Nu ska jag äta lite grann tror jag :)
Vi hörs


Laddar upp en bild från en av dom roligaste kvällarna jag haft i hela mitt liv. Den vill jag uppleva igen så ni får uppleva den med mig nu i ord. Inte lika kul dock, men det duger ;)

Kvällen började hos Amanda med dom här brudarna för att fira Kajsa som fyllde 17 år. Kvällen tog sin fart och vi drog igång, sen ramlade det in typ 20 grabbar och vi dansade krökade gärnet och satan i gatan vad full jag var. Grannarna klaga, polisen kom och vi fick dra. Vidare till centrum drog vi allihop, där ifrån drog vi till kajsa och alla trippade så tyst dom kunde över hennes verande för att hennes föräldrar satt där inne och kolla film. Efter dom kommer jag och Jonte och gormar som fan hahaha... Men där gick det inte att vara så vidare till Hanna där jag satt på fönsterbrädan 3 våningar upp, med fönsteret öppet och försökte få frisk luft medans dom andra som satt i sängen under mig hängde i mina ben så jag inte skulle ramla ut hahaha..
Men sen tog det vändingar i mitt huve runt 2 och jag stapplade hem utan att säga något med Jonah springade bakom mig. Hem till mig och slagga sen till verona för bakis mat :) haha det var en underbart rolig kväll!

Jag lyckades också tappa bort min lur den kvällen, fast det visade sig att jag lagt den i Kajsa jack ficka haha :)









Bilderna är ifrån nicole :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0