skön dag

Kom till skolan 20 min försent, hade fysik fast jag gjorde inget för vi fick sitta vid datorerna och dom andra i min grupp hade redan gjort klart allt så ;) Jag kollade på när grabbarna spelar pokémon hahah roliga snubbar, dom tycker det är svinkul haha :D
Soft att jag var den enda tjejen där, eller aa två till men dom känner jag inte så :p

Mathias ba "han är dum i huve" precis då kommer snubben han prata om bakom honom hahaha, det var kuuult.
Sen på matten så fick vi godis för att vi var så duktiga och kämpade oss till skolan åhh knackiga vi är ;)

Vi höll på med kurvor på matten så sa Jonah "kuuuurwa" så härma Fille och då säger Kerstin "hahaha aa Kurwaaa" hahhaha vad lite kul det var för hon fattade ju inte vad vi mena haha :D

Aja, vid 3 kom bästa mamma och hämta mig och Fille, droppa F hos han sen ner till systemet för mor skulle ha lite festligheter, in på konsum och handla grillad kyckling till mig och glömde sedan det viktigaste... min nya linser jaja
hahah

oj vad långt detta blev, men det var bara för att det hände så mycket kul :D
men vi hörs, ska kolla vänner nu, ovanligt va? ;)
/A


Ger en skön pic på macke när han sitter och spela spel, checka in benen. Det är min kvinna det!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0