Multimedia

Måste bara ta lite roliga grejer som hänt idag. Eller aa först måste jag berätta att vi hade tal på engelska idag eller vi skulle redovisa en bok vi läst typ. Satan i gatan vad nervös jag var, mådde illa som och hade ont i magen :( Bra det gick stammade fram alla ord typ... jaja

Till till det rolig, vi satt i matis och åt då kommer Alicia för mig, och ruffsar runt mitt hår och säger "vi pratar mera sen" Det roliga är att vi inte ens hade börjat prata.. typiskt henne!

Sen så gick jag till Sharre och frågade "är det där Magnus i din klass?" (För jag skulle få ett usb minne av han som är Mikkans. Så stod Magnus vän precis bakom mig och han började skratta, var det opinsamt eller...

haha aja ska jobba på min knapp nu, heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0