jag är så lycklig

för det första sitter jag med en kladdis, kan man vara annat än glad ;)?
för det andra, jag fick nyss reda på att barnen är 1,5 år och den andra föds i april.
Förstår ni vilka små liv jag kommer få äran att ta hand om?
åh, jag är så lycklig

Detta får mig i tankar, jag vill bli vuxen, jag vill gifta mig och skaffa små liv.
Jag längtar tills jag har min egna familj att älska.
Sen dom små liven växt och förhoppningsvis bli fina ungar. Inte utseende mässigt utan till den person den kommer bli.
Jag ska ge all kärlek jag har till min familj.

Jag älskar min familj jag har, dom är världens bästa.
Mina föräldrar är mina förebilder, jag ska bli precis som dom.
Snäll mot alla, hjälper alla när dom behöver hjälpa.
Dom finns alltid där med öppna armar och ett varmt leende.
Det är dom finaste personerna jag känner.

Min kärlek till min familj och släkt är obeskrivlig, dom är allt för mig, jag skulle kunna dö för dom, när dom mår bra är jag lycklig, när dom mår dåligt skär det en kniv igenom mitt hjärta.
Jag älskar dom alla så himla mycket.

oj nu vart jag känslosam och detta vart väldigt långt.. aja strunt samma, det finns så mycket mer jag skulle kunna säga. Det där var skönt att får skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0