hahah men hej vad länge jag var deppig då

Nu är jag glad igen, dansen tog deppet ur mig. Poff och jag mådde jättebra igen.
Jag tog ut allt i dansen, och fysatan vad underbart det är att dansa!
Tänk att något man verkligen gillar kan få en på så himla bättre tankar.
Dansen är föröverigt sjukt rolig, längtar redan tills nästan måndag :D

Nu ska jag duscha sen kolla vänner och sova :)
Godnatt!



--------


I can't undo the things that led us to this place
I know I'm so blind when we don't agree

If you believed
When I said
I'd be better off without you
Then you never really knew me at all

If you believed
When I said
That I wouldn't be thinking about you
Then you never really knew me at all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0