Hachiko - En vän för livet

Var ju tvungen att se den igår som sagt, aa läs förr inlägget så hänger ni med på detta!
Och fysatan.. det var sjukt jobbigt jag försökte att inte gråta fast allt jag ville var att stor böl.
Den filmen var sjukt bra, bandet mellan hunden och hussen är helt otroligt.
NI MÅSTE SE DEN om ni inte har sett den!
Långt efter filmen var slut så tröck tårarna på och pressade sig ut hit som hett.
Den var så fin, åhh jag vill se den igen. Fast tror dock inte det är en film man vill se flera gånger för tror den blir rätt seg när man redan sett den.

Men nog om filmen nu :) Skolan idag rullade på som vanligt. Svenska höll jag dock på att somna på, vi såg en litteratur grej, kul det är...
Nu ska jag äta sen klockan 4 bär det av till stallet :D Dansen är tyvärr inställd idag igen :( Menmen får dansa lite här hemma och öva :) Sen blir det hockey och heja på bjjjj
Hörs senare kanske
Love A

Kommentarer
Postat av: joss

Jag tvivlar på att det går att se den filmen utan att gråta haha! :D

2011-02-24 @ 18:12:34
URL: http://tjussefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0