haaallåhej


Angående att jag var med lilla gossen adde igår. Förstår inte varför vissa alltid ska tro att man håller på med en person bara för att man träffar den. Jag menar det finns ju inte någon som inte har en vän av andra könet. Så ni vet själv att bara för att man umgås med en av andra könet så behöver man inte "hålla på, träffa på kärleksviset".

Adde är en av mina närmsta killvänner, och jag har många killvänner som jag håller nära hjärtat, och ska jag vara ärlig, jag tycker nästan mer om att vara med killar vän tjejer. Fast inte mina närmst flickor :) Men dom är mindre komplicerade, det blir inge bråk om man råkar säga något fel. Det är skönt att för omväxlingens skull vara med någon som är lika flickig som en själv.

Jag har alltid varit en mer pojkflicka, enda sen jag var liten. När jag gick på dagis och upp tills typ trean hade jag bara killvänner nästan.

äsch strunt samma vaaaaa, ville bara få fram det :) Skulle jag börja träffa någon på det andra viset skulle ni märkta det, för den skulle heta pojken, mr X eller något annat sånt trams haha ;)

nu ska jag kolla vänner, sen ut och övningsköra med mor :)
/A


Jag saknar schönan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0