Goooooodmorgon fina människor!

trevlig dag detta, jag har nyss stoppat i mig en macka efter att jag nästan dött av hunger på fysiken
Min mage hade sin egna lilla konsert, alla mina lyssnare tyckte iaf det var mycket roligt.
Kul att magen min kan glädja ;)

Håltimme nu, borde egentligen jobba med teknik utv. men vi måste komma på en jädrans produkt och hur lätt är det? Något som inte finns eller något som finns som vi kan göra bättre för billigt pris. Lätt det är?

Idag ska jag äntligen få hoppa upp på häst ryggen igen efter två veckor, längtar jättemycket! :D
Efter det åker jag ut till bästa pappa som fått en iphone 4 av jobbet som jobb telefon... glad man blir!

aja, vi hörs senare guys :)
/A

Kommentarer
Postat av: vic

tack hjärtat!!<3

2011-02-03 @ 11:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0