glad man blir..

Fick tillbaka diagnosen i matte, och jag är nöjd fast jag är ändå riktigt irriterad.
En fråga löd såhär:
"två elektriska partiklar påverkar varandra med enligt Coulombs lag:
F=konstant/r^2, där r är avståndet mellan partiklarna.
Hur förändras kraften om partiklarnas avstånd fördubblas?"
och jag svarade rätt svar, hon skrev "rätt men hur mycket?" man kunde få 2 g poäng på denna och saken är den det står inte i frågan att man ska räkna ut hur mycket det blir. Dom frågar ju bara den där grejen vilket jag svarade rätt på. Men fick jag något jävla poäng?! Nej, fan vad sur jag blir!

Sen hade hon med 2 fysik uppgifter, är detta fysik? Nej det är fan matte. Sur jag blir
nu måste jag ringa mamma så jag får någon som är arg med mig.
Heido

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0