gaaah phsykbryt

alltså fattar inte varför folk håller på och skriver att kärlek inte finns i vår ålder, får spunk
den finns visst i vår ålder, man måste inte vara över en viss ålder för att få uppleva kärlek.
Jag har upplevt en kärlek, det va riktigt kärlek!
Men säger då ni som säger att kärlek inte finns i vår ålder att det jag hade inte var riktigt kärlek?
vad vet ni ens... fan är detta

Menar ni att alla som har haft ett jättelångt förhållande och som fortfarande är i ett, påstår ni att det inte är äkta kärlek? Det är det värsta jag hört fan!
KÄRLEK FINNS I VÅR ÅLDER.

Alltså det är fel på mig.. jag mår dåligt hahaha fan jävla skitolle!
Jag hatar att vara själv, det låter så jävla patetiskt egentligen, men jag älskar att ha just en person som är bara min, en som jag älskar och en som älskar mig tillbaka, en som tycker jag är världen vackraste utan allt spackel och en som. Kärlek är helt underbart när man har det, kan vara bland det bästa som finns. Känslan, pirret i magen och allt. åhhh, det är härligt det!
Detta är ju bara min åsikt om detta, var tvungen att skriva av mig lite för jag hamnade i ett sånt där svart hål.
Nu ska jag skärpa mig och hitta en vän som vill sova med mig i natt, EN FLICKA! Så det inte blir några missförstånd.
Tack och heeeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0