För tillfället mår jag kalas bra!

Här sitter jag med min chokladpudding, har nyss ridigt söta lilla Darco och det gick bättre än förväntat.
Han är så ung så han kan inte så mycket, men det gör inte satt han inte försöker. Gör man en signal så gör han sitt bästa fast han inte riktigt vet vad han gör med benen. Världens sötaste :D

Och ja, det går bra nu helt enkelt jag har ingen anledning till att mår dåligt och jag tänker inte låta mig tas dit lätt.
Jag ser lätt på saker, tar inte grejer hårt. Har någon något emot mig och då säger lite skitgrejer om mig. det bara åker in i ena örat och ut ur andra. Jag har lärt mig att om man ska bry som om allt alla gör och säger om en då kommer man ju ta livet av sig. Jag orkar inte ens bry mig, jag trivs med mig själv, jag har världen bästa familj och vänner, och på med dom roligaste fritids grejern (enligt mig) Allt det där får mig att må så bra och eftersom jag har det runt mig hela tiden så kan jag inte annat än att må kalas :)
Det var väldigt länge sen jag hamnade i en svacka, och till en svack ska jag ej komma igen.
Mitt liv är gryyyyyymt!



Ska strax fara ut till far, heido :)
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0