för er som känner mig väl

ni vet att det är inte ofta jag mår dåligt.. jag försöker alltid göra det bättre och se det på ljusa sidan
men nu har jag nått botten.. jag orkar inte seriöst, vill bara försvinna bort och aldrig komma tillbaka igen
jag har svårt att andas för jag kämpar tillbaka tårarna som trycker under min ögonlock
alltså jag vet verkligen inte vart jag ska ta vägen..
kan inte prata med någon heller för jag hatar att prata om mig och mina problem
hatar när folk tycker synd om mig och ska kramas och prata.
Det gör bara allt värre för då kommer tårarna igen..

Jag vill till en häst, hästar dom finns där, dom känner på sig om vi människor är ledsna och då står dom bara där med mulen emot en. Där kan jag slappna av låta tårarna ramla..

Det gör ont i hela mig nu, vet verken ut eller in.
förlåt för att ni får läsa detta.. men var tvungen att skriva något. Detta gjorde det iaf lite bättre.. det är skönt att bara skriva av sig ibland.

Jag ska aldrig ge mig in i sånt där heartbreaking stuff igen..

Kommentarer
Postat av: Susanna

Bebis med tiden kommer det bli bättre I promise! Du får jättegärna komma till min pluttis Ivan nångång om du vill :)<33

2011-02-14 @ 08:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0