En full busschaffis

Nej jag skoja, men det verka som om han var full alltså!
Först var det lite tok när vi klev på, sen stod en gubbe vid en buss station och kollade på buss skylten. Buss chaffisen ba "ska han med eller?" Sen när han öppna dörrarna sa han "är du vilse?"
Sen satt han och gjorde massa grimarser hahah...
Jag och Kå hoppa av vid ica för att hon skulle ta ut pengar till mig och jag skulle fylla på luren. Sen så var klockan bara 3 över så vi hann med bussen tillbaka mot skolan, men då kommer våra buss från shell?! Vafan lixom.
Jag ba "är det där vår buss?" Kå "nää" Jag ba "men det står ju 854? varför kommer den där ifrån?" Då visade det sig att den kört mot shell så den fick vända hihihi.

Oj långt igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0