det luktar äggmök i matis

Kom en skön bris av äggmök idag i matis, vem är den skyldiga till spyan som nästan for ut på min tallrik?
Jag har sjuka kräkrelexer alltså, det är inte ens kul. Jag kan inte titta runt för får jag syn på något eller någon som är lite äcklig så tappar jag matlusten direkt.. braaaa hasse
 
ska slå en lika hård malanga i pannan som jonna så jag är röd i 100 år haha!

Sitter multim, jag orkar inte alltså jag är inte jävla konstnär så jag blir arg när det inte blir fint! Himla skit. Detta är inte min grej!
Ska ner på stan efter skolan, hämta linser och köpa nytt puder :)
Efter det blir det b-laget match, sen hem och sussa sött i sängen.

men vi hörs senare säkert :)
Love A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0