Bra aaaaaaagneees!

Denna gång menar jag det faktiskt också ;) Nu har suttit här och räknat matte och jag är så sjukt stolt över mig själv, gjorde två avsnitt och det gick riktigt bra. När man pluggar så fattar man ju verkligen, så detta måste hag fortsätta med då kanske jag fattar tycke för matte och gör jag det kommer det gå så mycket bättre. :)
Plugga ger färdighet!

Nu ska jag byta om och åka till stallet :)
Hörs senare
/A

Lite bilder från mobilen

En uppgift från idag, bara så ni ser lite vad jag sysslar med haha


Sen tyckte Nusse att jag inte skulle räkna längre, puttade ner han massa gånger men han ville promt ligga på mina böcker... himla mongo, sen börjar han leka med mina fötter hahaha love to him!


Snygg frilla jag gjorde på elin va? hockey i håret soft


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0