alla hjärtans dag kunde inte bli bättre

eller jo... kanske om jag fått haft sex med någon jag tycker om och fått myst med han till film.
Men om vi bortser från det ;) Så kunde inte alla hjärtans dag bli bättre.
Jag fick spendera den med mina favorit flickor, Linda och Julia. Fast det vet ni ju redan
Vi gick till copp köpte gott och hyrde film. Sen hem till mig, trängde ihop oss i min säng och kollade trollkarlens lärling. Jättebra film btw!
Så underbara flickor det där, aldrig vill jag förlora dom. Känt dom sen bebis iaf Julia, dagis 10 år i skolan. Linda hoppade på i skolan. Love you guys!

Nu ska jag kolla step up 3 i min ensamhet, fast gör inget för jag har sällskap via luren
Sms bruden är det jag eller? jaja haha PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0