ajaja min hals

låter som aa jag vet inte vad, halsen vill inte sammabete med mig längre.
Tog ju nio bussen till ösmo med Lisa alicia och några, vi drog till Wettern där jag för mesta delen satt och spelade tv-spel. Jag vart grym på det spelet till slut, eller aa inte grym kanske men bättre än när jag började spela ;)
Fick träffa mina bröder Dennis och Bebbe också alltid lika och kul och träffa dom!

Vid 5 över 12 gick jag till bussen som inte gick så 10 över springer jag från ösmo centrum till tåget. Borde inte gjort det med min hals alltså... fick sjukt ont i den, blod smak i munnen och fick typ lock för högra örat.
Men hem kom jag iaf, :)

Nu ska jag sova, hörs imorgon
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0