nu är jag levande igen

Jisses vilken resa, den var superbra och superdålig. Kvällen/natten bestod av förkrök på joe's vidare för att dansa och då splittrades alla, jag minns inte vilka jag hamnade med. Drack ännu mer, dansa ännu mer, hittade en grabb haha det var så roligt, vi dansade så kom han dit, fett söt så jag hade ögonen på han och vi hade ögonkontakt jätteofta, till slut kom hans vän fram och då knacka han på min axel och frågade vad jag hette osv. Så hängde med han ett bra tag tills jag fick spunk och bara drog ifrån han.
.
Sen träffa jag Erika som sa att min vän Oscar låg däckad på rummet så vi gick dit väckte han och sen var jag med dom resten av natten. Sov i samma hytt som han och Erika, var vi lite bulliga eller, skrattade åt allting. Sov gjorde jag inget för sängen var svinliten och jag delade med Oscar. Så efter 2 timmar gav jag upp och gick tillbaka till min hytt.
.
Stod i 5 min och knacka på fel dörr innan jag såg att det var fel och sprang där ifrån. När klockan var halv tolv sov jag en timma, och efter det började helvete. Vi kom ut på öppet vatten och båten gunga som fan, och min baksmälla hade smällt in efter min sovstund. Mådde så jäkla illa, så jag och Rebecca tog på oss jackor sen satt vi ute tills vi kom in till skärgården.
.
Det var så en sån himla rolig kryssning! Tack till er alla mina fina vänner!! MASSA KÄRLEK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0