Genrepet igår

Efter skolan åkte jag, Amanda, Kajsa och Axel hem till mig. Vi planerade Nyår och lite sånt, det var roligt hähäh :) Sen åkte Amanda och hämta Ellen och Nathalie, och vi for till Gröndal. Värmde upp och så sen ramla alla över 200 barn in så då var det bara att hjälpa till på dom grupper jag assisterar i, barnen är så himla underbara!
.
Jag satte dock bara en dans.. hade små fel på dom andra fem, så måste öva på detaljerna idag. Men gud va kul det är!! Underbart, jag älskar det, dansa och stå på scenen! Showen kommer bli grym, alla barnen är så himla duktiga!!

Igår såg jag Addes bil i diket, ringde och ringde, tror ni jag blev lite orolig eller? Till slut ringde han tillbaka, han var okej som tur var. IDIOT!!! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0