Fotografering med Nathalie

Vart en blåsig, rolig och trevlig promenad. Vi stannade på olika ställen och fotade. Det var kul att träffa henne igen, det var längesen nämligen. Ni får kanske ett smakprov ikväll.
.
Nu ska jag snart på dansen, idag ör sista lektionen :( Imorgon har vi genrep sen på Lördag är det uppvisning. Tiden har gått så sjukt fort, jag förstår verkligen inte vart tiden tagit vägen. Våra danser är sjukt bra, så jag tror uppvisningen kommer bli superbra! LÄNGTAR TILL LÖRDAG!!
.
Har packat ner sakerna i min byrå och hyll grej. Vart mycket som skulle slängas. Känns bra att få rensa ut och bara ta med saker jag behöver. Även fast jag inte vill flytta så känns det bra. Så länge vi är tillsammans är allt bättre än bra.
PUSS
skön

Kommentarer
Postat av: hahah

du är medveten om att du har varit med andras ex va? ;) haha dumskalle...

2011-12-11 @ 04:04:31
Postat av: Agnes

hahaha har jag sagt något om det? Skrev jag att bilden var menad till någon? Nej juste idiot, jag skrev att den var SKÖN, undra vem som är dumskalle här ;)

2011-12-12 @ 10:29:47
URL: http://agnesericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0