Yes, I dance in my car. Yes, I saw you staring. No, I don’t care

Godmorgon gott folk, forsta gangen jag vaknar och inte ar trott, superskont! Alltsa sjuka drommar jag drommer, ena efter andra. Hahaha men jag gillar de, forsvinner in i min egna varld, min varld, det ar en bra varld helt enkelt! Har ni funderat over om drommar betyder nagot, inte alla drommar saklart, men vissa som inte ar helt at skogen sjuka. Jag borjar tro att en av mina drommar betyder nagot for jag har dromt liknande drom massa ganger nu. Det ar en bra drom! :D
Nu ska jag val inte gor sa mycket mer, mar illa sa far val forsoka tvinga ner frukosten, eller nagot.. aa men vi hors senare! xoxo
fina underbara mamma, jag saknar dig sa det varker i hjartat.
Du ar min forebild, en vacker dag ska bli precis som du, varldens basta mamma och van, de ska jag kampa for.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0