Tillbaka efter en jattebra helg

Vi akte ju som sagt till San Diego, jattemysigt var det. Sea World, sag spackhuggar show och det var helt otroligt! Shopping, fick med mig nio trojor, en host jacka, en klanning, keps till Jonah och tva presenter till Marie och syster :) En bra helg helt enkelt!
.
Nu har jag fyra dagar kvar, forstar ni? Fyra ynka dagar kvar med dom underbaraste sma liven pa denna jord, det SUGER! Det ska bli jatteskont att komma hem helt klart, men jag har vart med dom varje dag i 2 manader, jag alskar dom, dom gor mig sa himla glad. Kanslan nar man marker att dom tycker om en tillbaka, Moria kommer till mig nar hon ar ledsen, hon springer och kramar mig nar jag kommer upp pa mornaderna. Emma som borjar le och skratta sa fort jag pratar med henne, det har skapats ett band mellan mig och dom, och nu ska jag aka hem och inte fa traffa dom pa flera ar. Det kanns at helskotta bara..
Bryter nacken pa er lite ocksa, trevligt va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0