Sista aret.

Kan ni forsta att jag borjar sista aret, jag forstar det inte sjalv. Detta ar har jag sagt till mig sjalv "Det ar ditt sista ar, let's make it count", det ska jag kampa for. Samtidigt som jag langtar tills jag tar studenten, sa vill jag inte sluta gymnasiet. Jag vill inte komma till den punkten nar jag maste borja tanka ordentliget och gora livsavgornade svar, vad jag ska plugga vidare till osv. Jag trivs bra dar jag ar nu, i min underbara, fina, tokiga och lite efterblivna klass. Jag vill inte lamna dom, och inte alla andra vanner i skolan heller. Jag vill ha dom i min vardag precis som jag har i gymnasiet. Jag vet att det kommer ta slut, och vem vet, jag kanske kommer hitta lika bra vanner pa hogskolan. Men i nu laget har jag tva terminer kvar, och det ska bli tva terminer att minnas.

Jag har inga bilder pa klassen, men det ska jag andra pa detta ar! Sa ni far en bild som jag tog bara for att Macke sitter med benen i kors, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0