Har ska det bara en rubrik

Igar sa tankte jag, jag ar pa andra sidan jorden, alla mina vanner och familjen som jag verkligen hade behovt nu finns inte har. Jag har ingen som kan stotta mig igenom detta, hur tankte jag da? Antagligen med samma ruttna sida av min hjarna som jag tankte med nar jag gav dig en andra chans.
For jag har ju Heather, pa en gang sag hon att nagot var fel, fick ur mig allt. Stottade mig, berattade om killar hon vart med, jag berattade om killarna jag vart med och vi hade en bra pratstund, sa himla skont, jag ar verkligen tacksam over att jag fick jobba med just hon, kunde inte vart nagon battre.
.
Sen vannerna och mamma, dom finns ju over internet, sa det kanns anda bra. Dom sager dom ratt sakerna ni vet, ibland far man vara lite elak faktiskt, iaf om man pratar om en person som inte ar vard ens snallhet.
.
Jag ar lyckligt lottad, jag har varldens basta familj och vanner. Jag kunde verkligen inte fatt nagot battre, dom ar bast helt enkelt. Mina gladjepiller, hela bunten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0