Det bara vimlar av kandisar

nej, skoja.. tyvarr sa gor det inte de. Men jag har iaf sett Chris Brown och han Herb i tva och en halv man. wihoo.
.
Jag dog inte igar som ni kanske marker, det var sol hela kvallen, for varmt var det, jag trodde jag skulle stupa nar som helst nar jag sprang. Sa nar jag langsamt borjar traska hemat, sa kommer jag gaende over angen, pa andra sidan spelar massa killar fotboll. Sa far jag syn pa en som star och tittar pa mig, hela vagen over angen foljde han mig med blicken sa kommer jag fram till han, (gangvagen gick bredvid han) da ler han som fan. hahaha, jag kanske kan skaffa mig en van har nu ;)
.
oj va tiden rinner ivag, maste springa och at frukost, vi hors!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0