Barnaskrik och jakelskap

ah herre vad det ska gratas da klockan halv sju pa morgonen, yeeeeeeeey. Fast nu maste hon ju inte ma bra, det maste ju vara nagot fel, typ sjuk, annars skulle hon inte grata sahar. Sa ni vet, jatteintressant nar jag sitter och tanker for mig sjalv pa bloggen haha...
.
Somna vid 10 igar, hur skont som helst, det behovdes kan jag saga! For tillfallet langtar jag jattemycket tills jag far ata frukost, vet ni hur hungrig jag ar?! Jisses skulle kunna ata 10 tallrikar flingor med mjolk, kanns det som iaf.
.
Det konstiga ar att jag tillochmed saknar att aka tag in till Sthlm (patala om hunger) hur sjukt ar inte de, jag saknar allt som har med Sverige att gora, tillochmed det vader ni har just nu, jag ar trott pa solen, jag har haft runt 40 grader varje dag i snart 2 manader och det borjar ge resultat i konstant huvudvark. Skulle gora nastan vad som helst for att fa regn och aska. Fast da vill man ju ha en grabb som kan halla om en ocksa iofs, och det har jag inte har borta.
Nu snackar jag bara gojja, soooorrrry. Ska sluta hehe, vi hors senare.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0