Trött jag blir på vissa

Alltså jag ska sluta lita på folk.. finns det någon sann vän där ute? Jag bara undrar lixom.
Inte för att låta som om jag är den perfekta vännen nu, men dom som jag ser som mina riktigt vänner skulle jag ALDRIG snacka skit om.. jag skulle stå upp för dom i vårt och torrt.

Jag vill tro att alla är så snälla, och det är det jag göra.. och då blir allt bara fel för under ytan så finns det vissa som är så sjukt falska. Vilket man inte märker fören man fått kniven i ryggen.

Tänka vad världen vore bra underbar om alla var snälla mot varandra och inte snackade skit :)
Jag ska iaf tänka på allt jag gör framöver, vilket jag redan gör men ännu mer!

heeeeeeiiiidooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0